2011. június 7., kedd

Trex Express torta






És a kisfiam 4. születésnapja is elérkezett :-)))
Most éppen Trex Express lázban égett, így hát nem volt nehéz kitalálni milyen lesz az idei torta.
Az alsó réteg mogyorós krémmel volt töltve, mogyoró darabokkal.
A felső réteg Habos krém meggyszemekkel ( fekete erdő torta jellegű, de mégse olyan).
Annak ellenére hogy az előző torta amit nővéremnek készítettem, házi fondanttal lett burkolva és nem voltam megelégedve vele, így nem is tudom milyen megfontolásból de ismét készítettem kék színű házi fondant, és azzal szeretettem volna bevonni.
Vagyis be is vontam, de katasztrófa lett, miközben raktam szétszakadt, hiába lehűtöttem, csinálhattam vele akármit, nem akart engedelmeskedni.
És persze se Unidec, se marcipán nem volt itthon.. :-(
Másnap reggelre viszont el kellet készülnöm vele.
Így hát a szörnyű kék házi fondant került a tortára, de olyan egyenetlen megy csúnya volt, hogy ez rányomta az egész tortadíszítésre a hangulatát... :-S
Aznap este fel is adtam, lefeküdtem aludni, idegességemben.
Másnap reggel viszont Roland lepasszolva a maminak, apa és anya pedig ezerrel tortát díszített.
Férjem gyorsan hozott haza 1 kg marcipánt a kiegészítőkhöz, ő készítette el Buddy-t és Shiny-t.
Buddy egy kicsit dagi lett, de Shiny tetszett nekem.
A sínekhez sodortam 2 hosszú marcipán csíkot és körbetekertem a sín alapjaként.
Majd sodortam még, és azokat kisebb csíkokra vágtam, az lett a sínen a deszkázat.
Elkészültek a  vonathoz a vagonok, (sajnos ez is nagyon kapkodva).
Minden kiegészítőt feltettünk, és bár nagyon nem voltam megelégedve, de végre készen voltunk.
Tanulság: Érdemes előre dolgozni, pl a figurákat napokkal előtte elkészíteni, a pálmafák is szebben mutattak volna, ha nem akkor készül, hanem már szépen kiszáradva kerül a tortára..
Sokat bosszankodtam, de az ilyen "balesetekből" nagyon jól lehet tanulni.
Persze az öröm itt sem maradt el, és ez ismét kárpótolt.  :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése