2011. június 9., csütörtök

Habos tejcsokikrém

Olyan sokszor hallani azt, hogy jaj, én nem szeretem a vajas krémet, ezért meg azért......
Én szoktam készíteni, és ha van egy jó recept akkor az  a vajas krém is lehet igazán finom.
Amit most leírok az habos csokikrém, vagyis felvert tejszín csokival.
Nagyon-nagyon egyszerű, ennél egyszerűbb nem is lehetne, és szerintem igazán ízletes:

Úgy adom meg az arányokat, hogy ez az adag amit leírok egy 26 cm-es piskóta egy szintjére elég:
és ez nem más mint: 3 dl jól behűtött,keményre vert Hulala + 2 tábla tejcsoki.
Ugye, hogy nem bonyolult...:-)))
Felverem kemény habbá a 3 dl hulalát, és belekeverem, jól beforgatom (nem robotgéppel, hanem kézi habverővel!!!), az előtte megolvasztott 2 tábla tejcsokit.
Határozott mozdulatokkal keverjük össze, hogy rendesen elvegyüljön a kettő.
A tejszínben ahogy lehűl a belekevert csoki szép erős, könnyű krémet kapunk, nagyon jó krém, jó a tartása, több emeletes tortába is kiváló.
Ét csokival még nem próbáltam (gondolom erősebb, kakaósabb íze lesz) de szándékomban áll, ha kipróbáltam azt is leírom majd..:-)

Próbáljátok ki bátran, fincsi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése