2011. június 8., szerda

Hello Kitty torta



Hello Kitty tortát kértek, egy kislány szülinapjára.
Nem igazán rajongok ezért a cicuskáért..:-D..de szívesen elkészítettem nekik.
Valahogy sokan ragaszkodnak, a megszokott, kakaós piskóta csokikrémmel verzióhoz, így hát ez is olyan lett.
Ebben 4 db 26 cm-es piskóta van, és 3 réteg habos csokikrém.
Unideccel lett bevonva, szebben színezhető mint a marcipán, mivel az Unidec fehér, és másképp veszi fel a hozzáadott színezőt, mint pl a tört fehér, kissé már zsemleszínű marcipán.
Egyedül a sárga szalag és a tetején a lap volt marcipánból, mert volt már bekeverve marcipánom, így azt használtam fel ide.
Először úgy terveztem, hogylágyabb Royal Icing-gal készítem el a cicust , méghozzá úgy hogy megrajzolom a fekete kontúrt, hagyom megszáradni, és utána a többi részt kitöltöm a megfelelő színekkel.
Csak addig húztam az időt, hogy nem csináltam végülis meg.
Ezért a minta a tetején úgy készült, hogy kivágtam egy sablont, a sablonból is külön kivágtam, a kezecskét, lábacskát, fejet, stb...
Gyakorlatilag darabokból állítottam össze, miután összeállt,  egy fondant formázó segítségével, összesimítottam, a arabok közötti esetleges réseket.
Amikor ezzel is megvoltam, fekete festékkel kontúroztam és kész is volt.
Tortákról kerestem képeket, hogy nagyjából eltudja dönteni a "megrendelő" milyen jellegűt szeretne.
Ezt a tortát választotta, így ez egy másolat lett...:-))))









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése