2011. június 8., szerda

Barbie torta


Megpróbálkoztam egy Barbieval...:-))))
Ezt "bemutató darabnak" szántam, és még most is a vitrinben áll.
Előszőr leírom, hogy kellett volna a bemutató darabot készíteni: a "nagyok" polisztirol lapból, körből, kockából, a torta formájától függ milyenből, készítik. Vagyis a polisztirol lapot megformázzák, megkenik ragasztóval, a ragasztó ez esetben, kevés fondant pici vizben feloldva, olyan ragacsosra, és arra simítják rá a fondant..
..na igen így kellett volna nekem is, de ezt az ötletet csak azután láttam, miután már elkészült a tortám....
Helyette: Vizes (olcsó, igénytelen, nem romlandó..hogy is írjam...:-D..) piskótát csináltam, és a legolcsóbb vajjal vontam körbe.
Igen, gondolom most sokan a fejükhöz kaptak, ilyen bénááát...:-D
Mindenből tanul az ember, így a vitrines mintadarabot lassan ki is kell raknom, mert már láttam körülötte zümmögőket is....:-D
Ezeket leszámítva, első Barbie-ként, nem voltam annyira elégedetlen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése