2011. június 7., kedd

Toy Story torta







Az áttörés!!!!!!! .....:-)))))
Végre nem családon belül, hanem egy ovis anyuka megrendelésére készíthettem.
Utólag is köszönöm neki, hogy oly sokat bíztatott, hogy komolyabban merjek belevágni a tortázásba, Ezuton is köszönöm neki, és nagy ölelés Szilvinek :-)
Kisfiának 2. születésnapjára készítettem el ezt a tortát.
Jilkes piskóta főzött csokikrémmel.
Maga a torta nem volt bonyolult: betöltöttem, megkentem kívülről, be a hűtőbe pihenni.
Bevontam kékre színezett marcipánnal, amit derelyeszaggatóval steppelt hatásúvá tettem.
Került rá párna, az ünnepelt neve, kicsi csillagok, az ágynemű mintájára és legvégül az ágytámlák.
A támlákat már 3 nappal előtte elkészítettem, kimértem a tortához arányosan, sablont készítettem, kivágtam és szárítani eltettem.
Így is sajnos keletkeztek rajta hajszálrepedések amikor feltettem, de összességében szép lett..:-)
Egy üveg lapon állt, amire vásároltam faerezet mintás bútorfóliát és ráragasztottam a lapra, így elértem azt a hatást, mintha az ágyikó egy parkettás szobában állna.
A figurák műanyagok rajta, kivéve krumplifej úr és az ufó vagy alien...bocsi még nem láttam a mesét :-)))
Azt a  kettőt én készítettem, és csodával határos módon, elég szépre sikeredtek szerintem. :-D
Szilvi amikor másnap délelőtt elvitte nagyon meg volt hatódva, mai gondolom mindenki érzett már hasonlót, szerényen szólva is jól esett. Nagyon örült neki, pedig nem is volt olyan hű de extra torta :-)

És akkor a torta receptje:


PISKÓTA: -4x2 tojásos lap: 
-8 tojás

-8 kanál liszt

-8 kanál porcukor

+ -4 kanál jilk




KRÉM: főzött csokikrém:
-2,5 kocka margarin

-10 tojás sárgája

-8 e.k. Cukor

-pár kanál lefőzött kávé

-10 t.k. Kakaópor




BEVONÓ és díszek:
-krumplifej: 50 gr

-ágytámlák: 250 gr

-takaró: 360 gr

-fehér pléd: 180 gr

-párna: 110 gr

-űrlény: 50 gr

+ -írás: 50 gr

1050 gr marcipán



EGYÉB DÍSZEK: 
-szülinapi tábla

-műanyag figurák: 3500.-

- famintás fólia: 300.-


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése