2011. október 25., kedd

Tűzoltóautó "makett" marcipánból








..na jó azért klasszisokkal távolabb áll egy tűzoltóautó makettől, inkább csak valami arra hasonlító dolog.
Annyira nevettem mert kisfiam első véleménye az volt, hogy túl duzzadt...:-D :-D lefordítva, zömök, tömzsi.
És igaza is van, így rá fogtuk, hogy ez egy mesebeli tűzoltóautó. :-)
A kérés az volt, hogy tűzoltó autó kellene marcipánból.
Na most ha kicsit készítek az nem néz ki jól, ha nagyot, akkor meg értelmetlen egy kg tömb marcipánnal a polcon állnia.
Így az az ötlet született meg hogy hungarocellt vonok be, és így is tettem.
2 rétegben vontam, hogy egyenletesebb legyen, és jobban tapadjon a második fő réteg.
Díszítettem, festettem, és kész is lett.
Lehetett volna precízebb és részletesebb, na de ez most ilyen lett.
Drága ismerősömnek Jocinak készült, azóta sem kaptam tőle visszajelzést, szóval lehet nem tetszett neki.....:-D :-D :-D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése