2011. október 15., szombat

Hupikék Törpikék torta








Nem igazán tudok figurákat készíteni, így a törpékből inkább karikatúrák lettek:
Szereplők: ügyifogyi, törperős, tréfi, törppilla, törpapa....
A szereplők egy család tagjait szimbolizálják, kifejetetten így kérték, megadva hogy mely törpök kerüljenek rá.
Nagyon viccesen törpapának nem a kezében bot hanem a fenekében....:-)))))))))
Félreértés ne essék nem vagyok ennyire perverz, csak valahogy nem akart a két lábán megállni szegény öreg, és én kitámasztottam alulról..:-D
Először teljesen más díszítést találtam mi, de az nem vált be, így a képen látható emeletes torta készült el 5 főre...:-), amúgy a torta legalább 30 szeletes, de  ők nagyot szerettek volna, így nagyot kaptak :-)
Nem vittem túlzásba a díszítést, és nekem kifejezetten így tetszett is, hogy csak a gombaházak, és pár virágocska szerepel rajta, néha jó az egyszerűség is.
Ízesítése, csokikrém, rumos meggyel, még mindig imádom ezt a párosítást.:-)
Boldog Szülinapot törpapának, azaz Viki( törpilla) anyósának. :-)

2 megjegyzés: