2012. június 22., péntek

BMW 525 torta....akart lenni :-))





Hááááát, sok mindent nem fogok hozzáfűzni.
Nem úgy sikerült, mint ahogy kellett volna.
De ha valaki akár egy pozitív gondolattal támogatná azt megköszönném, vagyis ha felfedezne benne valaki BMW jegyeket ( az emblémát leszámítva) :-)))))))))))
Miközben faragtam megjelentek rajta Villám Mcqeen jegyek, megtévesztésig BMW X6 akart utána lenni miután a férjem is alakított rajta, aztán pedig amikor én javítottam akkor már Porsche lett .
Ekkor felhívtam unokaöcsémet, és megkérdeztem melyik variációt válassza mert az 525-ös sehogy sem jön össze....:-)))))))
Éreztem a hangján a kétségbeesést, így megsajnáltam nehogy már a nagynéni miatt égjen be a haverok előtt, de ha jól sejtem csak az lett a vége...:-)))))))
A kerekeit sem dolgoztam ki, rendesen (sehogysem), és tulajdonképpen amit elterveztem hozzá, 90 %-ban meghiúsult.Ugyanarra a hétvégére készítettem amikor a laptopot is, és már annyira fáradt voltam.
A hétvégén összeadtam, és nem aludtam annyit mint más 1 éjszaka alatt szokott (nem tortásokra gondolok) :-D

Egy szónak is száz a vége, nem tetszik amit csináltam....:-(
De azért megosztom veletek, hátha valaki lát benne valami "szépet" is :-D

ui.: A rendszámtáblára Marci helyett hajnali fél 3-kor majdnem macit írtam, ez lett volna a hab a tortán :-))))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése