2011. november 15., kedd

Aszalt körtés mogyorótorta csokoládéval és habcsóklapokkal-Pixie Pie receptje alapján




Már régóta szemeztem Pixie-nél ezzel a tortával.
Mivel nem nagyon szoktam ilyen jellegű tortákat készíteni, így sajnos eddig nem is volt alkalmam kipróbálni.
De eljött a pillanat, sógorom születésnapja és unoka húgom Réka névnapjára készült (együtt tartják).
Ők nem igazán kedvelik (legalábbis ahogy észrevettem a bevonatos tortákat), na de ezzel nincs is semmi baj, sokszor én is rosszul vagyok a már a rengeteg cukormáz látványától.
Ez a torta pedig épp az ellenkezője ezeknek, Isteni finom, különleges, egy gasztro élmény.
Számomra nem volt könnyű az elkészítése, bár annak tűnik , de mégsem egy pikk-pakk gyorsan elkészíthető torta, de az íze kárpótol mindenért.
Ezt a tortát Pixie Pie álmodta és valósította meg, és a Segítsüti-re készítette el.
Az eredeti receptjét természetesen nála találjátok, vagyis a Jépatojta Van!  blogon.
Ezúton is köszönöm Pixie a receptet, remek lett!!!

2 megjegyzés:

  1. Csodaszép lett, egyszer én is elkészítem, csak mikor kellett volna, nem volt rá időm. Nagyon szép lett a tiéd is, az eredetinek szinte pontos mása! :-)

    VálaszTörlés
  2. Katuci, még szerencse hogy hasonlít az eredetire....:-)))))
    Nagyon fincsi, készítsd el!!
    Nekem nem volt könnyű, és hibáztam is az elkészítés során, na de elfogyott....:-))))

    VálaszTörlés