2011. augusztus 7., vasárnap

Ébresztőóra torta



Ébresztőóra, ami eredetileg fényes piros lett volna, sajnos egy kis malőr miatt lüszteres bordós lett (vagy minek nevezzem ezt a színt...:-D )
Tölteléke 2 féle csokikrémes volt.
Az egyik tejcsokis, kis rumos ízesítéssel megbolondítva, másik étcsokis, mindkettő tejszínes volt.
A piskótája pedig sakktábla mintás volt, erről a következő bejegyzésemben írok majd.
Lábai és a "fém" részek tragantból voltak, baromi jó ez az anyag, kőkeményre szárad.
Az óra számlapja kézzel festett, elég élethűre sikeredett szerencsére, eredetileg fújni szerettem volna sablon segítségével a számokat, de az airbrush technikát még bőven gyakorolni kell , na meg nem ártana hozzá egy pár Kroma festéket is beszereznem.
Maga az óra 28 cm-es piskótákból készült, jó nagy volt, plusz a csengettyűi is kis totácskák, minimum 3 szelet csengőnként.
 A torta ismét eljátszotta velem az izzadós jelenetet, remélem lassan rájövök mit lehet ez ellen tenni.
Az ébresztőóra célzásképpen készült, egyik kedves barátnőm műszakvezetőjének, aki szereti az órákat, mégis mindig elkésik a munkából :-)))

isten éltesse őt, és reméljük megtanul időben felkelni..:-D

4 megjegyzés:

  1. Nagyon pontos órád van! Mármint precízen pontos, a kidolgozása! Még keresve sem találni benne hibát, pedig a sok szabályos kör és szimmetriák miatt bőven volt hibalehetőség.
    Az óra ötlete alapból is nagyon tetszik - azt hiszem, ez nálam is betalálna... :)

    VálaszTörlés
  2. Aranyos vagy Gabi.. :-)
    Azért vannak rajta ám hibák.
    Pl a számlap mellett is maradt egy kis rés, amit utólag húztam ki royal icing-gal.
    na jó vagyik mi..:-d felhívom a figyelmet a hibákra...:-))))))
    Gabi, amúgy akartam is írni neked, nem találkozhattunk mi tegnap Komáromban?

    VálaszTörlés
  3. Hű, igen, ott voltam én is! :)
    ...jó lenne egy blogger találkozó, ahol sikerül egymással személyesen is megismerkedni! Mert itt a sok-sok program alatt erre nem volt idő/lehetőség - amit én nagyon-nagyon sajnálok!!!! (bár ez ezért volt bemutató és nem bloggertali)
    A tortádnál meg már csak azért sem vagyok hajlandó észrevenni a hibát, még ha fel is hívod rá mindenki figyelmét is! :))))

    VálaszTörlés
  4. Köszi Gabi, hogy ilyen "tökéletesnek" látod a tortám :-))
    Komáromban volt pár ismerős arc, köztük te is, de én olyan hogy is mondjam, szégyenlős vagyok :-))))), így nem ismerkedtem, pedig jó lett volna.
    Majd legközelebb.

    VálaszTörlés