2011. július 31., vasárnap

Guns N' Roses kalap torta

( ..nem tudtam szépen fotózni, annyira egybemosódik a fekete, élőben sokkal szebb.)






Imááááááááááádom, annyira tetszett amikor kész lett.
Na nem magamat akarom fényezni, de valóban (pedig ritkán, sőt inkább sosem vagyok elégedett), de ezt a tortát imádtam csinálni, baromi jó volt ebben a témában alkotni.
Van egy kis előtörténet: sógornőm hívott, hogy a munkatársnőjét szeretné meglepni és Guns N' Roses témájú torta legyen.
Ahogy kimondta egyből egy fekete kalap ugrott be (megjegyzem előtte még nem láttam, vagyis nem keresgéltem ilyen témájú torta után), rózsákkal, fegyverrel, a logóval...
Rákerestem neten hátha van ebben a témában torta, és mit ad Isten, találtam olyan kalaposat is (olyan vagány Slash-es..:-D).
Sógornőm egyszerűbbre gondolt, de én hajthatatlan voltam, végülis én nyertem :-D ..na jó nem kellett sokat győzködni..:-)))
Kiszámoltam mennyi alapanyag kell, stb, megterveztem mindent hozzá.
És persze, aznap délelőtt Guns N' Roses szólt, hogy megalapozza a hangulatot. :-)
Kis vagy nem kis hanem bőven kellett hozzá előkészület.
Baromira meglepődtem ám magamon, mert én nem tudok rajzolni, de olyat alkottam, hogy leesett magamtól az állam :-))))
Egy marcipán darabra megfestettem a GN'R halálfejes logóját ételfestékkel.
Végülis nem volt bonyolult, nehezebbre számítottam.
Rózsákat készítettem, pisztolyt, kisebb kiegészítőket.
Ugyanaz a kakaós piskóta és csokikrém volt benne mint a "EUROPE" tortában hiszen egyszerre készítettem, és ugyanolyan ízeket kértek.
Annyiban volt ez más, hogy rumos meggyszemekkel volt megbolondítva, hmm Isteni.
A munkában a férjem is kivette icipicit a részét, vágott nekem egy kör alakú fa lapot..:-D
Na jó, szerzett nekem tök jó falapot, vagyis vett, és nagyon jól kitudom használni tortaalátétnek.
Valamit segédkezett amikor bevontam vajkrémmel, ő nagyon szépen tud "simára kenni".
vagyis napi szinten ilyesmit csinál csak a fényezőműhelyében, és nem vajkrémmel hanem gittel. :-D
Tényleg baromi ügyes, szerintem még sokszor fordulok majd hozzá segítségért..:.-))
Itt is natur marcipánnal vontam be a tortát és utólag festettem meg, aztán jöttek a díszek, és életre kelt a kalap.
Büszke vagyok erre a tortámra, nagyon megszerettem, remélem az ünnepeltnek is tetszeni és ízleni fog.
Fogadja hát sok szeretettel.

8 megjegyzés:

  1. Ez valami fantasztikus! Gyönyörű! Nagyon tetszik! :)))

    VálaszTörlés
  2. Kedves Dia!

    Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  3. Kedves Zsuzsi!
    Én lennék az a szerencsés lány, aki megkapta ezt a gyönyörű Guns N' Roses tortát,nagyon nagyon nagy örömet okoztál vele.Bevallom nem is akartam felvágni mert sajnáltam,hogy nem nézhetem nap mint nap a szobám polcán:-D Még egyszer nagyon szépen Köszönöm csudi szép volt és nagyon finom is!!!!

    VálaszTörlés
  4. Szia Bogi!
    Nagyon örülök, hogy tetszett és hogy ízlett is! :-)
    Isten éltessen!

    Zsuzsi

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörűek a tortáid, nagyon ügyes vagy!!!

    VálaszTörlés
  6. Szuper lett, kb. 2 perce találtam ide a blogodra és a rajongód lettem! :-)

    VálaszTörlés