2012. április 19., csütörtök

Garfield torta


Amikor megkaptam a "megrendelést" én előszőr azt a tipikus alvós-pokrócos Garfield tortát gondoltam ki  ..(mit utólag kiderült mindenki jobban járt volna azzal....)
Kaptam egy képet, hogy ilyet szeretnének, és egyből láttam, hogy ez vajkrémes díszítésű.
Aki tortázik az tudja, hogy nem lehet valaki mindenben profi, tisztelet a kivételeknek....
Én sem vagyok még túl ügyes a nyomócsöves díszítésben.
De ne szaladjunk ennyire előre.
Mint utólag rájöttem, nem is a vajkrémezéssel lett a baj, hanem alapjaiban az egyszerű tortalapok összeállítását rontottam el.
Mindegyik lap félbe volt vágva, de amikor betöltöttem akkor ez nem is jelentett gondot.
Betöltöttem, vékonyan vajkrémeztem kívülről, és hűteni tettem.
A gond az volt hogy nem volt neki teljesen stabil alap, hanem 3 tortakartonra tettem rá.
Kidíszítettem a szinezett vakrémekkel, elkészültem vele, örültem boldog voltam, átraktam az asztalra hogy lefényképezzem.
A fotók sikerültek is, kifújtam magam, mert elég fáradt voltam akkor már.
Na, mondom akkor tegyük dobozba, és irány aludni.
Éééééééééés......amikor megemeltem  a stabil alátét hiányában megingott az egész és félberepedt :-/
Tiszta idegroncs lettem.....az egész arca elcsúszott szegénynek, kijavítottam, de nem lett tökéletes.
Ekkora bakit még sosem vétettem..:-((((
Annyira sajnáltam.....de nem haragudtak, vagyis nem mutatták.

Sajnos az ilyen megtörténik, még a nagyoknál is nem hogy egy ilyen kis "sütödében".

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése