2011. december 26., hétfő

Pralinék Karácsonyra






Pralinét sem olyan könnyű ám készíteni, gyakorlat kell hozzá.
Hát én is elkezdtem a gyakorlást, csak ajándékozás révén elég későn Karácsony előtti éjszaka, illetve még Ünnepnap délután is.
Gondolom egyértelmű, hogy nem lett a gasztro ajándékozásból sok minden.
Ami sikerült azt egybe csomagoltam és úgy tettem a fa alá, totál kimerülve és lelkileg összetörtem...:-)
Hajlamos vagyok azt hinni, hogy amikor valamit kitalálok, ahhoz egyből értek is.
Sajnos nem, de másnap amikor kicsit pihentebb voltam tettem még egy vagyis kettő kísérletet.
Van még mit csiszolni a bonbonkészítésemen de a végeredmény azért nem lett olyan rossz.

2 megjegyzés:

  1. Hát ezt a dolgot is ki kell tapasztalni, az biztos. Nekem a kezdeti időkben átlagban egy rekesznyi bonbonból csak a fele jött ki a formából. Úgyhogy csak kitartás, guszták ezek! :) Elárulod milyen ízűek voltak?

    VálaszTörlés
  2. Köszi Pixie.:-.)
    Képzeld előre vagyis 2-3 nappal a nagy nap (Karácsony) előtt elkészítettem 8 féle ízesítést, és kis pohárkákban lefedve várták, hogy bonbonba kerüljenek.
    Javarészt Erinacea-tól és Vianne-től lestem recepteket, így teljesen kezdőként nem tudtam semmit magamtól kitalálni.
    Az első képen láthatóban simán csak fehér csokimousse volt, a második képen a kúp alakúakban mákos töltelék volt sült meggyszemekkel, ez valami Isteni.
    Valamint az imént készítettem még egy pálinkás aszalt szílvás csokiganach-os töltelékűt, az is nagyon finom volt.
    Ja és ami naggggggyon bejött, az a bazsalikomos eperpüré volt, ami végülis nem került bonbonba, de hihetetlen jó íze van.

    Ezúton is köszönöm az inspirációt:
    Erinacea-nak: http://www.pralineparadicsom.hu/
    és
    Vianne-nak: http://levendulaescsokolade.blogspot.com/

    És neked is kellemes ünnepeket Pixie! ;-)

    VálaszTörlés