2011. szeptember 2., péntek

Néger férfi felsőtest- Chokoflex-18+








...és pikánsabb képek, vagyis szőlőlevél nélküliek itt láthatóak: Picasa webalbum/torták
   kissé összekeveredtek a képek a feltöltés miatt, de minden kép az albumban van...

Ezt a tortát barátnőm lánybúcsújára készítettem, amin sajnos nem lehettem ott, mert nem tudtam megoldani a kisfiam estéjét....:-(
Pedig biztos nagyon nagy buli volt, ahogy hallottam a programtervet..:-D..lányok majd számoljatoooooooooook be..:-)
A tortáról: feketeerdő torta volt, csoki ganache-zsal leöntve, meg kell valljam először vajkrém függő voltam, de rájöttem hogy a ganache mennyivel jobb, és finomabb is.:-)
3 db 3 tojásos lapot sütöttem, kifaragtam sablonnal a  testet, a leeső piskótarészekből, rumos meggylével, masszát készítettem, és ezzel az "anyaggal" formáltam meg a vonalakat, izmokat.
Bevonóként új, még eddig ismeretlen anyagot használtam, ugyanis teszteltem a Chokoflex-et, hát valami baromi jó dolog, ,mindenkinek bátran ajánlom, valóban rugalmas, csoki ízű és illatú, nagyon jó vele dolgozni.
Annyit változtattam rajta, hogy fél kg marcipánt és fél kg chokoflex-et gyúrtam össze, így az afroamerikai színből kaptam, kissé világosabb négert. :-)
Az egy kg-os barna masszából összesen 500 gr-ot vett fel a torta.
Itt lehet megrendelni: 4mix
Rendeltem még tőlük formix fehér tortaburkolót is, arról  majd jövőhéten számolok be, ugyanis egy elég szép méretes Malév gépet fogok készíteni.
Na de maradjunk csak a néger pasinál.
Izgalmas volt készíteni...:-D
Először az volt csak  a kérés, hogy néger férfi felsőtest legyen, és ott azon a bizonyos helyen egy szőlőlevél takarja, vagyis elvileg nem kellett volna a levél alá semmi.
Én annyiban változtattam csak meg, hogy rendesen megformáztam mindent (hű....nem is olyan egyszerű,. párszor elpirultam..), és egy előre legyártott szőlőlevéllel takartam le.
Magyarul a bugyija levehető lett, és volt is mögötte tartalom!!! :-)
Ez a bejegyzés elég erotikus töltetű, na de maga a torta is kissé az volt.
Nagyot mosolyogtunk azon, amikor előkészítettem a dobozt, beletettük a pasit, de a himbilimbije kissé hosszabb volt, hát vágtunk egy lyukat a doboz oldalára, így hát, úgy utazott a torta, hogy közben oldalt kilógott a dísze..:-D
Az izmok kiemelésére és a domborulatok érvényesítéséhez használatba vettem az airbrush-om.
Nem féltem használni, hiszen, amúgy is sötét volt a bevonó, de ha nem árnyaltam volna, akkor túl egyhangú barna lett volna, kár hogy a sima barnáról nem csináltam képet.

A szőlőlevelet is fele tragant, fele marcipán keverékből készítettem.
Egy igazi szőlőlevelet nyújtófával végig simítottam a masszán, majd körbevágtam.
Ezt is festékszóróval fújtam meg, és meg voltam elégedve, igaz ez nem olyan nagy teljesítmény még, de örültem neki, kezdek ráérezni a festékszóró használatára és ez ollllyan jóóóóóóóó :-)
Pár kép a levélről:




7 megjegyzés:

  1. Általában közönségesnek tartom az ilyen jellegű dolgokat, de ez nagggyon jóóó! (hihi, pirul)
    Vicces, hogy lelóg a lényeg, de az a levél zseniális ötlet! "Ízléses" lett (hihihi)!

    VálaszTörlés
  2. Szia Márti!

    Amúgy én sem az ilyen jellegűeket részesítem előnyben, nahát de ezért volt rajta bugyi, aztán hogy a lánybúcsún lekerült e róla (bár kétlem hogy rajta maradt volna :-D )
    Azért lóg ki egy kicsit mert hosszabb lett :-D
    Azért örülök, hogy tetszik..:-D

    VálaszTörlés
  3. ...halkan megjegyzem, hogy a többi képen (ahol nincs tangája) arra számítottam, hogy jobban le fog lógni róla :-)))

    VálaszTörlés
  4. Én is....:-D
    De ez nyugvó állapot! :-D

    VálaszTörlés
  5. Nagyon ügyes vagy!Gratulálok!Mindig csodálom,hogy milyen szépen dolgozol!Le a kalappal.Pákó pedig oltári lett,még ha nem is ő az...:)))

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Nagyon megtetszett a tortád. Érdeklődni szeretnék, hogy magát a testet, gáztepsi méretű tortalapokból faragtad ki? Vagy hogy kell elképzelni?
    Köszönöm a választ előre is!:)

    Éva

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Éva!

      Igen persze, gáztepsi méretű lapot sütöttem, de végülis akkora lapot készíts amekkora test kell.
      Kinyomtattam, egy férfi testet ábrázoló képet, és az alapján vágtam körbe, aztán pedig formáztam.
      Ez egy 3 piskótás, 2 vékony réteg krémmel, hogy ne legyen ormótlanul vastag.
      Nem bonyolult, de mutatós :-D

      Törlés