2012. szeptember 3., hétfő

Titanic






Aki tortás körökben, na meg amúgy is ismer tudhatja, hogy ezzel sem vagyok megelégedve.
Azt hittem milyen könnyű dolgom lesz, elég hűvöske idő is volt, aztán mégsem.....
Sokat molyoltam vele, a fekete masszám egyszerűen nyúlt mint a rágó, a piros meg kemény volt, a  fekete cukormáz meg a párától elindult lemászni a hajó oldalán......
Hát igen az én hűtőmben max pára volt, nem jéghegyek :-D
Hatalmas mérete asszem 45 cm-es volt, és tisztességes súllyal is meg volt áldva.
Tejszínes csokikrémes volt, lett benne egy pár réteg krém-piskóta.
Sokkal aprólékosabb kidolgozást terveztem, de egyszerűen fel kell fognom, hogy munka, meg a hajnali kelések mellett se időm se energiám nincs már ilyesmire.
Az árbócokra és a kéményekre kellettek volna még tartóhuzalok, amit fekete cérnából akartam megoldani, de nem jutott rá időm, pedig olyan jól mutatott volna,hmmmm na mindegy.
Ja és bár kedvenc filmem a "Titanic" mégsem vettem észre sosem hogy a kémények a hajón nem egyenesen állnak, hanem kissé hátrafelé dőlve vannak.
Szóval a tortán az nem szépség hiba, hanem szakszerűen döntött kazán kémények :-D

Unokanővérem kisfiának készült Máténak, aki már komoly 7 éves nagyfiú lett. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése