2012. február 19., vasárnap

Thomas torta II.



Így 4 év elteltével újra elkészíthettem a "csodálatos" Thomast...:-))))
Hát ez ügyben nagy fejlődésen nem mentem keresztül, mert nekem az első Thomas tortám jobban tetszett, pedig akkor még nagyon kezdő tortázó voltam (nem mintha most haladó volnék..:-D..)
Talán annyi az új dolog amit mostanában alkalmazok, hogy amikor teljes egészében elkészül a torta minden díszével együtt, át szoktam egy géppel gőzölni és így eltűnik a porcukor maradék, és szép egyenletes csillogást kap, majd a hűtőbe téve egyenletessé dermed. Nagyon szuper érdemes kipróbálni.
Trüffel krém volt a tölteléke, málnazselével kombinálva.
A színe sem lett az igazi, az arca is elég öregesre sikerült, hát ez van,. kicsit leeresztettem..:-)))))
De az ünnepelt örült neki, és a visszajelzésből Isteni finom volt.
Boldog születésnapot Benedek!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése